آموزش سریع ایتالیایی


آموزش سریع ایتالیایی




برای آموزش ایتالیایی و شروع یادگیری این زبان پرکاربرد میتوانید با EuroTalk شروع کنید و بتدریج با سایر نرم افزارها و محصولات آموزشی سطح زبان خود را ارتقا دهید.



مجوعه آموزشي بسيار مفيد براي فراگيري پايه زبانهای خارجی. شما توسط اين نرم افزار كه ساخت Eurotalk انگلستان مي باشد، قادريد به سادگي و در هر سني كه باشيد، با امكانات بسيار زياد و فوق العاده اين برنامه، زبان خارجی مورد نظرتون را فرا بگيريد.



اين مجموعه شامل قسمت هاي آموزشي : رنگ ها، اعضاي بدن ، ساعت ها ، عبارات، غذاها، كشورها، بازي و سرگرمي مي باشد.



اين نرم افزار همانند يك استاد زبان، پس از هر درس از شما امتحان مي گيرد و بلافاصله پس از اتمام امتحان، نمره شما را به عدد نمايش ميدهد. و هنگامي كه امتياز شما به 1800 برسد، يعني شما قادريد به راحتي عربی صحبت كنيد و بفهميد!



یادگیری زبان ایتالیایی با کمک این نرم افزار برای شما امری سهل و ممکن خواهد بود و میتوانید براحتی جملات و لغات پرکاربرد در مکالمه و محاورات روزمره عربی آموزش ببینید و با دوستان عرب زبان خود ، براحتی ارتباط برقرار نمایید.

محيط اين نرم افزار به صورت كاملا فارسي و با راهنماي نصب، استفاده و ... به صورت فارسي تهيه گرديده است.



شايد بتوان قسمت تمرين لغات اين نرم افزار را بهترين بخش آن دانست، زيرا ابتدا لغات و عبارات مورد نظر توسط افراد واقعي ، خوانده مي شود و سپس نوبت شما مي رسد تا با استفاده از ميكروفون عبارات و لغات را خوانده و بابت لهجه خود امتياز بگيريد!



قیمت: 7,500 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش سریع ایتالیایی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد
نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید آموزش سریع ایتالیایی

No comments:

Post a Comment