جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش ایتالیایی


جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش ایتالیایی






ما تمامی محصولات و نرم افزارها و مجموعه های آموزشی مورد نیاز برا یادگیری زبان را برای شما در این پکیج کامل و بی نظیر مهیا کرده ایم.دیگر نیازی به خریداری محصولات متفرقه نخواهید داشت.پکیج جامع آموزشی فراکو یادگیری زبان شما را متحول خواهد کرد.



ارزش دلاری این پکیج بیش از 2300 دلار (دو میلیون تومان) می باشد.

این پکیج شامل تمامی نرم افزارهای جامع آموزشی و مجموعه شنیداری و دیداری و کتابهای الکترونیکی می باشد که با قیمتی بسیار مناسب در اختیار شما هموطنان عزیز قرار گرفته است



این مجموعه برای اولین بار در ایران ارائه شده و هیچ مجموعه مشابهی ندارد.پکیج فراکو منحصراً از طریق اینترنت بفروش رسیده و هیچ نمایندگی فروشی در هیچ کجای دنیا ندارد.



ما پس از بررسی های فراوان و انجام تستهای مختلف بر روی زبان آموزان در سنین مختلف این مجموعه را برای شما عزیزان که میخواهید بهترینها را داشته باشید و همیشه بهترین باشید عرضه نموده ایم.

امید است که تمامی ایرانیان عزیز در سرتاسر جهان با کمک پکیج جامع فراکو به راحتی و با هزینه ای مناسب زبان خارجی مورد نظرشان را فرا بگیرند.





قیمت: 58,900 تومان


روش خرید: برای خرید جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش ایتالیایی، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد
نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید جدیدترین و جامعترین پکیج آموزش ایتالیایی

No comments:

Post a Comment