بهترین و کارآمدترین نرم افزار آموزش زبان ایتالیائی در جهان


بهترین و کارآمدترین نرم افزار آموزش زبان ایتالیائی در جهان




نرم‌افزار Tell Me More جامع ترین و کامل ترین محصول آموزش زبان ایتالیائی موجود در بازار است." این گفته کنت بیر، از مسئولان بخش آموزش زبان سایت about.com می‌باشد.

Tell Me More یکی از بهترین و قدرتمند ترین نرم افزارهای آموزش زبان ایتالیائی در دنیا بوده که به دلیل خلاقیت و نوآوری در تولید و به خصوص در آخرین نسخه آن، از مقبولیت بسیار زیادی برخوردار شده است. میلیونها کاربر از سراسر جهان و هزاران دانشگاه و مرکز آموزشی در کشورهای مختلف از جمله استفاده کنندگان این نرم افزار آموزشی می باشند.



برخی از خصوصیات این نرم افزار:



* 850 ساعت آموزش زبان در کل دوره ها.

* 4500 تمرین و 37 نوع فعالیت مختلف برای تقویت جنبه‌های مختلف زبان در کل دوره‌ها که در این نرم افزار به شش گروه زیر تقسیم‌بندی می شوند:

Lesson, Cultural, Grammar, Vocabulary, Oral and Written

* ارائه شده در 3 دوره و سطح مختلف که عبارتند از:

Beginner, Intermediate, Advanced



یکی از خصوصیات منحصر به فرد نرم افزار Tell Me More بهره گیری از آخرین و پیشرفته ترین تکنیک های تشخیص صدا است که به کاربر این امکان را می دهد به راحتی با نرم افزار صحبت کرده و یک مکالمه مجازی را با یک فرد انگلیسی زبان شبیه سازی کند. بسیاری از فعالیت های موجود در نرم افزار هم بر اساس همین قابلیت طراحی شده است.



3D Animationsبرای بهبود و یادگیری بهتر تلفظ کلمات هم انیمیشن‌های سه بعدی طراحی شده است که به بهترین شکل شما را برای ادای تلفظ صحیح کلمات یاری می کند.



نرم افزار Tell Me More در حکم یک استاد کامل برای شماست، دیگر نیازی به صرف وقت و هزینه زیاد برای شرکت در کلاس ندارید. خرید این نرم افزار را به همراه دیکشنری‌های پیشرفته توصیه می کنیم

بسته شامل 3 سی دی اورجینال در سطوح مبتدی، متوسط و پیشرفته در بسته بندی اورجینال و اختصاصی می باشد.



قیمت: 7,900 تومان


روش خرید: برای خرید بهترین و کارآمدترین نرم افزار آموزش زبان ایتالیائی در جهان، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد
نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید بهترین و کارآمدترین نرم افزار آموزش زبان ایتالیائی در جهان

No comments:

Post a Comment