آموزش زبان ایتالیایی به روش میشل توماس


آموزش زبان ایتالیایی به روش میشل توماس




شاید برایتان جالب باشد که ایتالیایی را توسط کسی یاد بگیرید که ستارگان هالیود مانند وودی آلن و اما تامپسون برای شرکت در کلاسهای خصوصی اوبیش از 18000 پوند میپرداختند.



میشل توماس که به بیش از 10 زبان مختلف مسلط بود، تنها در عرض سه روز یک زبان جدید را به ستارگان سینما آموزش میداد!



میشل توماس یهودی، متولد 1914 در لهستان، در جوانی به آلمان فرستاده میشود، سپس به شهر وین در اتریش میرود. پس از اشغال اتریش توسط آلمانها به فرانسه میگریزد وپس از تحصیل روانشناسی به حزب مقاومت فرانسه میپیوندد. او مدتهای زیادی در اردوگاههای اسیران جنگی اسیر بوده و توسط گشتاپو به جهت فرارهایش شکنجه شده است.



در این زندگی پر فراز نشیب او با زبانها و فرهنگهای مختلفی آشنا میشود، به طوریکه به خاطر آموزش زبان به ارتشیان آمریکا در فرانسه، درسال 1994 نامزد مدال ستاره نقره ای میشود.



او میگوید: « زندگی در دوران اسارت بسیار سخت بود اما من خودم را سرگرم میکردم.»



پس از جنگ در سال 1947، وی به لس آنجلس رفته و مرکز آموزش زبان میشل توماس را تاسیس میکند و بعد از 50 سال آموزش زبان به علت سکته قلبی در سال 2005 از دنیا میرود.



« چیزی به نام دانش آموز ضعیف نداریم، این معلمها هستند که ضعیفند! »



این شعار این موسسه آموزشی است. برای یادگیری زبان به این روش شما نیاز به هیچ کتابی ندارید، نه بخاطر سپردن و نه تکلیف خانه!



برای استفاده از این دوره، شما باید تا حدی به زبان انگلیسی مسلط باشید تا بتوانید همراه دو دانشجوی دیگر در کلاس مجازی میشل توماس شرکت کنید. او با استفاده از روشهای روانشناسی و با استفاده از شباهتهای مکالمات انگلیسی و ایتالیایی، به دانشجویان خود این توانایی را میدهد که جملاتی را که نمیدانند، یا فکر میکنند نمیدانند را حدس بزنند.



Foundation Course دوره آموزش مبتدیان است که پس از اتمام این دوره هشت ساعته، قادر خواهید بود در موقعیتهای مختلف به ایتالیایی صحبت کنید و نیاز خود را برآورده سازید.



پس از اتمام دوره ۵ ساعته Advanced Course شما نه تنها میتوانید در موقعیتهای مختلف از جملات کاربردی استفاده کنید، بلکه قادر به ساخت و فهمیدن جملات پیچیده نیز خواهید شد.



پس از گذراندن دو دوره قبلی، دوره Language Builder دایره لغات شما را وسیعتر و تلفظ شما را نیز تقویت خواهد کرد. در این دوره ۲ ساعته فقط صدای میشل توماس را خواهید شنید که تلفظ، خواندن و نوشتن شما را بهبود میبخشد.



کل این مجموعه حدود ۱۵ ساعت است. جلسه اول این دوره را میتوانید از اینجا گوش کنید. دقت کنید که چگونه در زمانی حدود ۶ دقیقه دو دانشجو میتوانند جملات ایتالیایی بسازند. خودتان حدس بزنید که پس از حدود ۱۵ ساعت آنها چقدر میتوانند پیشرفت داشته باشند.

با تشکر از کاوه عزیز بابت معرفی این مجموعه



قیمت: 8,300 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش زبان ایتالیایی به روش میشل توماس، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد
نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید آموزش زبان ایتالیایی به روش میشل توماس

No comments:

Post a Comment