آموزش زبان ایتالیایی با متد Pimsleur


آموزش زبان ایتالیایی با متد Pimsleur




اگر تا اندازه اي به زبان انگليسي مسلط باشيد، اين دوره آموزشي از سطح مبتدي تا عالي، بدون استفاده از كتاب، شما را در يادگيري زبان ايتاليايي كمك خواهد كرد.



در ابتدا مكالمه اي پخش ميشود، سپس روي تك تك لغات و جملات مكالمه تاكيد شده و معني و طرز تلفظ آنها آموزش داده ميشود.



اين دوره آموزشي در سه سطح ارائه شده كه هر كدام شامل 30 درس جداگانه ميباشد.





آموزش مكالمه زبان پيمزلر كه در مورد آموزش زبان انگليسي در ايران بنام روش زبان نصرت شناخته شده است يكي از قوي ترين و كاملترين روشهاي موجود در زمينه فراگيري زبان مي باشد .



آموزش مكالمه زبان بصورت كلمه به كلمه و تكرار كلمات همراه با گوينده و ساختن جمله با كلمات بيان شده در حافظه موقت قرار گرفته و تكرار در ادامه دروس و يادآوري آنها در فواصل زماني تعيين شده با عث مي گردد اطلاعات از حافظه موقت به حافظه اطلي منتقل گردد و محفوظات ماندگار شوند .











در اين روش با صرف زمان حداكثر روزي يك ساعت بعد از گذشت 90 روز آموزش هر زبان را به راحتي فرا خواهيد گرفت. فايل دروس به فرمت صوتي مي باشد و در تمامي دستگاههاي بخش صدا ( وي سي دي خانگي - دستگاه پخش سي دي ماشين و يا خانه - MP3 پلير - و ... ) و كامپيوتر قابل اجراء مي باشد.



بر پايه ی تحقيقات دکتر پيمزلر زبانشناس و محقق دانشگاه يو سی ال ای طراحی شده.



مهمترين وجه تمايز اين متد از ديگر روشها :



* ياد آوری بين زمانی مندرج ( بر پايه ی قوای ذهنی و به خاطر سپری اطلاعات جديد در بزرگسالان)



* اصل پيش بينی (پرسش از دانشجو بر اساس آموخته های جديد).



برنامه بر پايه ی يادگيری زنده: بکار گرفتن دانشجو در موقعيتهای روزمره و واقعی برای يادگيری و تمرين آموختهاست درست بمانند اينکه در کشور بيگانه حضور فيزيکی داريد. بر اساس اين روش در هر زبانی يک هسته ی کلامی وجود دارد که با فراگيری مجموعه ی لغاتی که بيشترين و ضروريترين کاربرد را در هر زبانی دارند ميتوان بی آنکه مغز را با لغات غير ضروری و اطلاعات غير کاربردی انباشته کرد زبان را آموخت.



اين دوره در اصل روي سه پكيج جداگانه و 90 درس مربوطه، مجموعا روي 48 CD صوتي ارائه ميشود.ما برای راحتی شما آنرا بصورت فایلها فشرده که بالاترین کیفیت را دارا میباشد تقدیمتان خواهیم کرد تا براحتی بتوانید در همه جا از آن استفاده کنید.





شما میتوانید به راحتی و به کمک این مجموعه زبان ایتالیایی را یاد گرفته و به راحتی صحبت کنید



قیمت: 8,900 تومان


روش خرید: برای خرید آموزش زبان ایتالیایی با متد Pimsleur، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد
نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید آموزش زبان ایتالیایی با متد Pimsleur

No comments:

Post a Comment