سریال آموزشی زبان آلمانی Extr@ German


سریال آموزشی زبان آلمانی Extr@ German




مجموعه ای است ویدئویی که در قالب طنز و با روشی بسیار ساده و قوی بیننده را در مسیری ویژه جهت یادگیری زبان آلمانی قرار می دهد.



سریال آموزش زبان آلمانی 13 قسمتی Extr@ German توانسته با مهارت ویژه بازیگرانش در تلفظ صحیح و شمرده لغات و دیالوگ ها، شرایط بسیار خوبی جهت یادگیری صحیح زبان آلمانی برای کلیه بینندگانش در سنین مختلف و در زمینه های Reading و listening همچنین Grammar فراهم آورد و بیننده با دنبال کردن قسمت های مختلف سریال روز به روز به زبان آلمانی مسلط می شود، تا جای که قادر خواهد بود به راحتی صحبت کند و مطالب را درک کند و حتی بتواند بخواند و بنویسد.



EXTR@-TV نام یک مجموعه‌ی تلویزیونی است که به ۴ زبان فرانسوی، آلمانی، اسپانیایی و انگلیسی به طور جداگانه تولید شده است. این مجموعه آموزشی داستان ۴ دوست و اتفاقاتی که بین آن‌ها رخ می‌دهد را روایت می‌کند که با آلمانی بسیار ساده و روان می‌تواند یک پیشنهاد خوب برای یادگیری زبان آلمانی باشد.

این مجموعه برای افراد با سطح زبان آلمانی مقدماتی و متوسط بسیار مناسب است. بیشتر زمان و لوکیشن مجموعه در داخل یک خانه است وهر اپیزود داستانی جداگانه دارد.

نسخه آلمانی این مجموعه‌ی جالب و جذاب دارای 13 اپیزود می باشد که به همراه زیر نویس برای درک بهتر ارایه شده است. فایلهای تصویری از نوع AVI و دارای کیفیت A میباشد.



قیمت: 4,900 تومان


روش خرید: برای خرید سریال آموزشی زبان آلمانی Extr@ German، پس از کلیک روی دکمه زیر و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول یا محصولات مورد
نظرتان را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید،
روی دکمه زیر کلیک کنید.




خرید سریال آموزشی زبان آلمانی Extr@ German

No comments:

Post a Comment